onsdag den 16. april 2008

Færøerne - en tur for to gamle vikinger ...


En dag var Gregers under en af sine sædvanlige salgsturneer på besøg på matriklen her. Og som normalt havde han succes med sin salgsrunde til kunderne. Han sælger pærer. Ikke hestepærer eller Grev Moltke, men rigtige el-pærer. Så han var i godt humør - og kunne egentlig godt tænke sig at besøge sine kunder på Færøerne. Der er det jo mere mørkt om vinteren - men han gad ikke alene. Det blev min chance!
Jeg var der i 1985 - og det huskes stadig på øerne - så jeg tilbød mig som rejseleder!
Vi rejser lørdag den 19. april 2008 - med Smyril Lines "Norröna" fra Hanstholm.
Og så kan jeg jo ikke dy mig for igen at lave en blogg, som den blærerøv jeg er. Men du behøver ikke at kigge på den. Bare jeg ved, at du kan.

Med venlig hilsen Carsten

1 kommentar:

ct sagde ...

Vi er lige kommet til Torshavn mandag kl. 06,00. Vi kan ikke komme på nettet før i aften.
Hilsen Carsten